Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

ΑΣ ΚΡΥΩΝΟΥΝ ... !




Αγαπητέ εν θαλάσση αδερφέ Μιχάλη.



Πρόσφατα, σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Χίου με θέμα το πρόβλημα στη Σούδα - δικό μας ή των  εκτεθειμένων στην παγωνιά προσφύγων; - αιρετός μας έδωσε τη λύση με δυο λέξεις: Ας κρυώνουν!

Έτυχε στον ίδιο χρόνο ένας συνάδελφος ασυρματιστής να μου υποδείξει για διάβασμα το συνημμένο που με προβλημάτισε τί να διαλέξω. Τον αιρετό που με εκπροσωπεί ή τον Ποιητή που ενοχλεί τον πρώτο;

Παρακαλώ όποιος μπορεί να  βοηθήσει ας με ξελαφρώσει

Δημ. Μελαχροινούδης

Από τη θάλασσα ξορισμένος στη στεριά,
που προσπαθεί να καταλάβει.


ΑΝΏΝΥΜΟ

Άγνωστο βρέφος, κορίτσι δύο μηνών
Νο. 36 αριθμός πρωτοκόλλου 219
22/11/215 από 31/10/2015
Διαβάζω στον προσωπικό σου χώρο,
Σε χωράφι Αιολικό της Λέσβου, εκεί που απέναντι απ’ τ’Αϊβαλί στην κυνική μας θάλασσα της Ερυθραίας

Έγινες μαύρο ποίημά μου.
Δεν έπαιξες
δεν χόρεψες
δεν ντύθηκες
μα συγχώρα με που δεν μπορώ να κλάψω.
Δάκρυ δεν βγαίνει με τους αριθμούς
γι’ αυτό, φώναξέ μου δυνατά το μικρό σου όνομα
να το ακούσουν τα βομβαρδιστικά
και ο διακινητής σου

Κώστας Μαρδάς

ΓΥΜΝΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ σ. 5
Έκδοση: www.vakvikon


Για την αντιγραφή Δημ. Μελαχροινούδης



4 σχόλια:

  1. ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΛΑΣΣΑ ΞΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ ΚΡΥΩΝΩ.....
    ΚΑΙ ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΝΩ ΤΗ ΨΥΧΗ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευγενία Μαρία Κώττη
    Με συγκινήσατε γιατί σας ξέρω και τους δύο, τις προτιμήσεις , τα ενδιαφέροντά σας, τη δημιουργικότητα και το ανήσυχο μυαλό σας. Για να είμαι ειλικρινής, τον καπετάν Μιχάλη, είχα την εύνοια να τον γνωρίσω περισσότερο! Με τον ΄'αγαπητό εν θαλασση αδελφό του' τον κ. Μελαχροινούδη, είχαμε κάνει πολλές εκπομπές στην ΑΛΗΘΕΙΑ. Όμως ποτέ δεν το είχα ακούσει να βγάζει τέτοια ΚΡΑΥΓΗ, ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ. Αλήθεια ποιός καλοταισμένος ή καλοζεσταμένος,ήταν εκείνος που είπε "ας κρυώνουν' για τους πρόσφυγες; Τώρα πια δεν χωράνε ανώνυμες καταγγελίες. Χρειάζονται επώνυμες, για να ξεχωρίζει ή ήρα από το στάρι. Αρκετά! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΙΣΟΥΝ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ ΟΠΩΣ ΛΕΓΑΝΕ ΣΤΗ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ, ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΚΆΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ''ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΣ' ΚΑΙ "ΚΑΛΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ" ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ!!! ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να παρακολουθουμε απαθείς... Ας λέγανε ΌΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ, ΜΙΑ ΦΤΗΝΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ-αφού ΌΣΟΙ ΗΤΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ, ΝΑ ΣΤΕΓΑΣΟΥΝ, ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΤΑ ΘΥΓΑΤΑ ΕΝΟΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛ ΑΙΑ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΥς ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ!! ΟΥΤΕ Η ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ, ΟΥΤΕ Η ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΣΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΟ ΤΡΟΠΟ ΟΤΑΝ ΗΛΘΑΝ ΕΔΩ ΚΑΤΑΤΡΕΓΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΚΤΩ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΝ ΑΥΤΗ Η ΦΡ,ΑΣΗ! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΗΛΩΜΕΝΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΩΝΗ. ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ "...ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ, ΟΠΛΑ ΕΙΝΑΙ''....
    ΕΥΓΕΝΙΑ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΩΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διωγμένο από τα βάθη της καρδιάς τ' ανθρώπου,
    Βρέθηκες 'κει στ' Αϊβαλι παρατημένο,
    Κι ήρθε η μάνα γη να σε ζεστάνει,
    ανώνυμο, χωρίς σταυρό, αριθμημένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. Δυστυχώς, Μιχάλη μου, ας κρυώνουν, εμείς τα καλέσαμε για να τα υποδεχτούμε με μια ζεστή αγκαλιά;
    Ξέφτυσε, αν όχι, χάθηκε η έννοια του ανθρώπου.
    Στο νησί μου είδα μια βαρκαδιά που φέρανε από την θάλασσα το καταχείμωνο και τους είχανε τους ανθρώπους μαζεμένους στο μώλο και περιμένανε το ρεμουλκό νά 'ρθει να τους πάρει. Κι όταν είπα να τους βάλουνε στο βαποράκι τουλάχιστον να μην τους χτυπά ο αγέρας, μού 'πανε πως δεν το επιτρέπουνε οι αρχές.
    Σαν δεν ντρέπονται!!!
    Καληνύχτα σου
    Γιώργης

    ΑπάντησηΔιαγραφή