Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2017

ΠΡΟΣΕΥΧΗ





Μαΐστορας Νικος Γιαλούρης εποίει 

Τα καρφιά
στις παλάμες σου Χριστέ μου...
καρφώνουν την καρδιά μου...
Καθώς σε βλέπω ασθενή....
Με σβησμένα μάτια
σε θαλάμους νοσοκομείων
όπου απουσιάζει η επίσκεψη
Τις πληγές απ’ τα καρφιά
στα πόδια Σου Χριστέ μου
βλέπω…
καθώς Σε βλέπω
Νηστικός …
να ψάχνεις …
το ψωμί …
στα σκουπίδια…
Ρακένδυτος ...
φορώντας,
την ψευδή πορφύρα
της αξιοπρέπειας …
κι άστεγος ...
στην ερημία ,
του πλήθους.
Στις παρυφές
της ζωής και του θανάτου ...
Καιγώ θέλοντας να ελπίζω…
Ντρέπομαι …
πόσο ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ …














ΜΑΝΩΛΗΣ  ΦΥΣΣΑΣ 



4 σχόλια:

  1. Αγγελικη Ρεβη ... Τι υπέροχη προσευχή!

    Ηρακλής Μαλανδρίνος ... Θαυμάσιο,θεολογικό και ανθρώπινο.....

    Aggeliki Syrri Stefanidou ... Κατ' εικόναν και ομοίωσην βλέπεις
    μας έκανε...

    Chrysanthy Kesperi ... Δεν εχω λογια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν εκφράζεται εκ βάθος της ψυχής, και με ειρμό των σκέψεων, ο ανθρωπος, πραγματοποιεί εν βάθη το εκ του ΘΕΟΥ δοκούν........
    ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΟΜΕΝΟΣ του καπετάν Μανώλη τους στοίχους, και Σ ΑΝΑΣΚΑΛΙΖΟΝΤΑΣ, τους στοίχους, του ποιητη της Ρωμιοσύνης....
    Μυστικὴ Παράκληση

    Καμάρης Μιχάλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν και τον κατηγορώ για ....Παπιστή....Στη γραφή είναι Αριστουργηματικός ...Υποκλίνομαι

    καπετάν Μιχάλης Καριάμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aggeliki Sarris ... Θαυμάσιο!!!!!τόσο αληθινό!!!!δεν έχω λόγια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή