Τρίτη 19 Απριλίου 2016

ΑΛΛΗ ΕΙΔΕΙΞΕΣ ΜΟΥ ......




Άλλη είδειξες μου. κι άλλη έβαλες μου !


 


Ο Δικτατορίσκος της Φακής ! Και τα αέρια !
Ε ρε πως παίρνουν τα μυαλά του ανθρώπου αέρα ! (Κοπανιστό) θα έλεγα.
Δεν ξέρω αν είναι μετάλαξις του χαρακτήρα του ανθρώπου ή αν το έχει στο DNA του.
Ε ρε τι κάνουν οι δημοσκοπήσεις ! Φουσκώνουν τα μυαλά!
Για πότε γρήγορα - γρήγορα και μάνι - μάνι καβαλά κανείς το καλάμι είναι αξιοπρόσεχτο φαντασμαγορικό !
Για πότε μεταβάλλεται η ομόνοια σε διχόνοια  είναι απερίγραπτο γελοίο, ξεπεσμός αρχών και ιδεών.
Τι νομίζεις ότι κάνεις μικρέ;
Φούσκωσες σαν το παγώνι και νομίζεις ότι έγινες αετός που πετά τόσο ψηλά ; Φυσά εκεί πάνω πολύ δυνατά και θα σε πάρει και θα σε σηκώσει ο αέρας.
Άνοιξες δυστυχώς τον ασκό του Αιόλου !
Πολύ γρήγορα και με συνοπτικές διαδικασίες, αν υπάρχουν κι αυτές πέφτουν κεφάλια. Δεν ξέρω τι να πω; Φοβάμαι ότι πολύ γρήγορα θα σηκωθούν τα πόδια και θα κτυπούν τα κεφάλια.
Τώρα βέβαια ποιανού το κεφάλι θα είναι δεν το πολυκαταλαβαίνω, ούτε είμαι και μάντης.
Οι παλαιοί στα χωριά μας έλεγαν όπως στρώσεις έτσι θα κοιμηθείς. Άλλα και το άλλο !
Άλλη είδειξες μου,  άλλη έβαλες μου !
Το τελευταίο θέλει μεγάλη προσοχή γιατί γυρνά πολλές φορές και ανάποδα ! Δεν ξέρει κανείς καμιά φορά πως τα φέρνει η μοίρα, η τύχη ή ο χρόνος, κι από που θα σούρθει !
Δεν μπορεί να παρουσιάζεσαι Οσία Μαρία και να μεταλλάσσεσαι σε Νέρωνα !  
Άναψες φωτιές !
Θα πάρουν τα μπατζάκια σου φωτιά !
Δεν σε βλέπω πολύ καλά. Γίνεσαι μόνος σου καμένο χαρτί.
Δεν πρόλαβα να σου γράψω ότι θα κτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο και συ αμέσως έτρεξες να το σπάσεις προτού σου το σπάσουν άλλοι.
Νομίζω ότι πάτησες την μπανανόφλουδα !
Το ποτάμι δεν γυρίζει εύκολα πίσω!

ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ – ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !










Χίος 19/04/2016
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΥΚΝΗΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου