Σάββατο 16 Απριλίου 2016

ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΠΑΡΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ του ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΑΡΜΑΤΖΗ!




Κανείς δεν είναι άξιος να διαγράψει λαϊκά παιδιά που από πολύ μικρά μπήκαν στην βιοπάλη της ζωής για να γίνουν σωστοί άνθρωποι και να κτίσουν ένα σωστό και υπερήφανο όνομα μέσα στην κοινωνία. Μόνοι μας κτίσαμε (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) με πολύ δουλεία πολύ ιδρώτα και πολλούς αγώνες το όνομα που φέρει ο καθένας μας. Ξεκινήσαμε σχεδόν ξυπόλητοι και όλοι μας κάτι πετύχαμε.
Ο Σταμάτης Κάρματζης από πολύ μικρός μπήκε στα κοινά από τα τοπικά συμβούλια από Πρόεδρος Κοινότητας, Πρόεδρος ΝΟΔΕ Νομαρχιακός Σύμβουλος,  Αντινομάρχης, βουλευτής και τα  παράτησε για να σας χαρίσει την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου με την κάθοδο του σαν Αντινομάρχης καθ ’ότι είναι αγαπητός σε όλους τους κομματικούς χώρους.

Τίμησε την Πατρίδα, είναι έφεδρος Ταγματάρχης και είναι ο μοναδικός Ηγήτορας αυτή την στιγμή πάνω στο νησί που έχει δώσει εξετάσεις σ’ όλους τους τομείς και έχει πάρει άριστα !
Οι έφεδροι αξιωματικοί έχομε αυξημένο το πατριωτικό αίσθημα και ανάστημα διότι έτσι μας έμαθαν στις Στρατιωτικές Σχολές Έφεδρων να είμαστε ηγήτορες.
Επί ένα χρόνο η Λιμενική Αρχή, η Αστυνομία της Χίου και ο Αντιπεριφερειάρχης είναι οι τρεις αρχές που διαχειρίστηκαν το προσφυγικό και δεν είχαμε στη Χίο ανθρώπινες απώλειες και πνιγμούς.

Τι θέλετε να σκύψουμε το κεφάλι; Να στήσουμε και τον πισινό και να τους δώσουμε και βαζελίνη;
Η Κυβέρνηση είναι απούσα, ανύπαρκτη, κάποιος πρέπει να λέει τα πράγματα με το όνομα τους για το βαθύ στρατοκρατούμενο κράτος των γειτόνων μας. Σας πείραξε το άρθρο; ή οι κωλογλύπτες που σας περιβάλουν και σας ευλογούν!
Τον Σταμάτη δεν μπορεί κανείς να τον διαγράψει από την παράταξη !

Κύριε Μητσοτάκη είστε ακόμη πολύ μικρός με μεγάλο όνομα για να διαγράψετε τον Σταμάτη Κάρματζη από ένα χώρο που υπηρέτησε απ’ όλα τα μετερίζια.
Πάρτε πίσω την διαγραφή και δείξτε την σεμνότητα της λανθασμένης ενέργειας που εν θερμό πήρατε.
Εν ανάγκη να του ζητήσετε και συγνώμη.
Θα μας βρείτε τους Χιώτες απέναντι σας.
Και πρώτος εγώ δηλώνω ότι εφ’ όσον δεν πάρετε πίσω την διαγραφή του Σταμάτη Κάρματζη διαγράφομαι μόνος μου από μέλος και αν θέλετε πληρώνω ακόμη και 5 ευρώ για την διαγραφή μου.
Σας τα γράφω σε ήπιο τόνο, την επόμενη φορά όμως θα είμαι πολύ καυστικός και πολύ επιθετικός ( καταπέλτης). Ξέρετε δεν έχω να χάσω τίποτα και δεν ζητώ από κανένα σας ρουσφέτι.     
Έχω χορτάσει τόσα χρόνια.
Αυτή την συμπάθεια μου στο χώρο την έχω πληρώσει πολλές φορές και πολύ ακριβά!

ΦΘΑΝΕΙ ΠΙΑ !

Το άδικο δεν το συγχωρώ ποτέ μου.
Αξίες και προσωπικότητες σαν τον Σταμάτη Κάρματζη δεν είναι άξιος κανείς να τις ποδοπατήσει.
Αλλάξτε πλεύση προτού να είναι αργά.
Θα κτυπάτε το κεφάλι σας στον τοίχο !

ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ !
Και
  ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !


                                Χίος 15/04/2016
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΥΚΝΗΣ






1 σχόλιο: