Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

ΣΤΕΡΝΟ ΑΝΤΙΟ !!








ΚΑΛΟ ΚΑΤΕΥΟΔΙΟ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΛΛΗΝΑ


Φίλο απ’ τα παλιά, Σαρανταπέντε χρόνια δεν είναι και πολλά!!Καλό ταξίδι καλέ μου φίλε Στρατηγέ Γιάννη Αλεξάκη.

Γνωριστήκαμε στις 15 Ιουλίου 1970 στη ΣΥΡΟ Λοχαγός τότε, και εγώ Ανθυπολοχαγός.
Δύσκολα αλλά και ευτυχισμένα χρόνια!!

Aπό την πρώτη γνωριμία μας η συναισθηματική χημεία μας ένωσε με μία αγνή, αλλά πάνω απ’ όλα ειλικρινή φιλία μέχρι και σήμερα και θα συνεχίσει να υπάρχει με τον αγαπημένο μου γυιό του Ηλία-Ανδρέα Αλεξάκη
του  Ιωάννου και της  Αθηνάς  (Νένας)  καμάρι.
Η ιστορία θα καταγράψει και θα τιμήσειτο μεγάλο πατριώτη, Έλληνα Στρατηγό, Δημοκράτη, αυθεντικό Κρητικό, ντόμπρο που δεν μασούσε ποτέ τα λόγια του όταν έπρεπε να μιλήσει. Η Αλεπού της Κ.Υ.Π.
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά!! τα πάντα!! αντιστασιακά και όχι μόνο, αλλά ποτέ δεν μίλησε για να μην βλάψει την πατρίδα μας. Τον αδίκησαν και τον συκοφάντησαν αλλά πάντοτε στεκόταν στο ύψος των περιστάσεων για το καλό της Ελλαδίτσας μας και στο τέλος δικαιωνόταν.
Και όσοι είχαν φιλότιμο του ζητούσαν συγνώμη!



Στην επάνω πλευρά το ζεύγος Αλεξάκη . Στην κάτω πλευρά το ζεύγος Ιουλία & Λευτέρης  Πυκνής



Καλέ μου φίλε εκεί που πας φρόντισε να προστατεύεις και να κάνεις καλή παρέα με την Νένα και την Ιουλία. Πιστεύω ότι σε δέχτηκαν με ανοιχτές τις αγκάλες τους.
Ας είναι ευλογημένες οι αγνές ψυχούλες σας.
Θα σε θυμάμαι πάντα με αγάπη και να ξέρεις ότι θα είμαι όσο ζω δεύτερος πατέρα του ΛΟΡΗ.

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ

15/12/2015 

Λευτέρης Πυκνής

1 σχόλιο: