Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

ΣΤΟ ΞΩΚΛΗΣΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΙΔΕΡΟΥ




Σκέψη εμπνευσμένη από την πολύ όμορφη φωτογραφία του φίλου μου Μιχάλη Καριάμη




Άγιος Σίδερος (Παράγκλι) Συκιάδα - ΧΙΟΣ



ΣΤΟ ΞΩΚΛΗΣΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΙΔΕΡΟΥ

Είδα την εικόνα του Αγίου
να μου χαμογελά..
και τον ασπάσθηκα πάνω
στην καρδιά της αιώνιας νιότης Του ...



προσκυνητής Στο ξωκλήσι
του πετροκάραβου…
που οι γλάροι καθημερνά
λειτουργούν τη θάλασσα ...
μάζεψα στο μαντίλι μου
δάκρυα του σκίνου ...


Τα έβαλα να λειτουργηθούνε
για σαράντα μέρες…
κάτου απ' την άγια τράπεζα
τ' αη Γιάννη στην Κυδιάντα....






















Η ΑγίαΤράπεζα του  ερημίτη Άγιου Γιαννιού της Κυδιάντας



για να τα ραντίσω αγίασμα
στον ουρανό να βρέξει λίγη ελπίδα...
να τα σπείρω στην άγονη γη
της λήθης ν' ανθίσει άνοιξη...

να τα φυτέψω στις άγονες καρδιές'
να ευδοκιμήσει καρπός…
αδερφοσύνης.., μαστίχι - μύρο...

χαμόγελο να ανθεί αιώνιο
Στου μάρτυρα το εικόνισμα..
της Χίου των λουλουδιών ...

 



Μανώλης φύσσας

13 - 5 - 2019





3 σχόλια:

  1. Έρωτας είναι ο λόγος σου αδερφέ... τι άλλο καλύτερο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Pantelis Kolxaros - - - η παραβολή του δείπνου του Θεού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Καπετάν Μιχάλη. Τι κάνετε;
    λυπάμαι δεν το σκέφτηκα να σας ζητήσω φωτό του Αγίου Ισιδώρου για το δικό μου άρθρο. Άλλη φορά. Εγώ χρειάζομαι τις ωραίες φωτό και τις πληροφορίες σας.
    Σας ευχαριστώ για όλα.
    κ. Τασσώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή