Του Γιώργου Φωτ. Παπαδόπουλου
Τις τελευταίες ημέρες, βλέπω μέσα στο
facebook "κάθε πικραμένος να λέει τον πόνο του", με αφορμή τις
κατάπτυστες και βδελυρές πράξεις του ανώμαλου παιδόφιλου της Αθήνας και των συν
αυτώ.
Καταρχάς πρέπει να πω ότι, η παιδοφιλία
είναι πράξη διαφθοράς της ανθρώπινης φύσης και υπόστασης (ψυχικής, πνευματικής
και σωματικής) και η διαστροφή του διαπράττοντος αυτήν δεν υπάρχει περίπτωση
εύκολα να θεραπευτεί, οπότε -κατά την ταπεινή μου άποψη- δύο τινά θα πρέπει να
προβλέψει η Πολιτεία για κάθε παιδόφιλο: α) ευνουχισμός και β) ισόβια κάθειρξη
(και όταν λέμε ισόβια να εννοούμε ισόβια, παρεκτός εάν δείξει έμπρακτη
μεταμέλεια περί τας δυσμάς του βίου του).
Πέραν όμως τούτου, όσοι επιχειρούν να
κρίνουν δημόσια ζητήματα που άπτονται της δικαιοσύνης, οφείλουν να είναι
σοβαροί και μετρημένοι και τούτο διότι, μας επιτρέπεται μεν να εκφράζουμε
κόσμια τη γνώμη μας, δεν μας επιτρέπεται όμως να γινόμαστε αυτόκλητοι δημόσιοι
κατήγοροι ή εισαγγελείς, έτοιμοι όντες να ρίξουμε τον "λίθο του
αναθέματος" στον πρώτο που θα βρούμε μπροστά μας, ενώ τα
"στραβά" μας δεν ανεχόμαστε να μας θίξουν οι άλλοι και να τα
αλλάξουμε.
Έτσι, διαβάζω στις σελίδες, μερικών
φίλων στο facebook, μια ανάρτηση, που αφορά στη φράση του γνωστού Γάλλου
συγγραφέα, λογοτέχνη, διανοούμενου, κλπ. Εμίλ Ζολά: <<Αν φτάσεις σε μια
πόλη και θέλεις να γνωρίσεις τα καθάρματά της, ξεκινά την Κυριακή από την
Εκκλησία και τη Δευτέρα από το Δημαρχείο>>.
Τη φράση αυτή πήραν αρκετοί όψιμοι
επικριτές για να "ξιφουλκίσουν" κατά της Εκκλησίας (ή και της τοπικής
αυτοδιοίκησης ακόμη), ενώ αμφιβάλλω εάν έχουν κατανοήσει λέξη από όσα ανέφερε ο
Ζολά και γιατί τα είπε (πριν από 150 χρόνια).
Ο Ζολά στηλίτευσε το κατεστημένο της
Ρωμαιοκαθολικής (παπικής) δοξασίας - θρησκείας που έβριθε υποκρισίας,
φαρισαϊσμού και τυπολατρίας. Ας μην ξεχνάμε ότι, πολλά μεσαιωνικά κατάλοιπα
υπάρχουν ακόμη και σήμερα στον χώρο αυτό (φανταστείτε πριν 150 χρόνια, που το
είπε ο Ζολά).
Συνεπώς, κάθε παραλληλισμός με την
Ορθοδοξία είναι ατυχής και αδόκιμος.
Από την άλλη θα πρέπει να γνωρίζουν κάποιοι ότι:
1) Η Εκκλησία είναι ιατρείο, που έχουν
ανάγκη οι ασθενείς, συνεπώς μέσα στην Εκκλησία είναι φυσιολογικό να υπάρχουν
και άρρωστοι και αμαρτωλοί. Οι Άγιοι είναι αμαρτωλοί που μετανόησαν και
ομολόγησαν τον Χριστό και την πίστη τους σε αυτόν. Σκοπός της Εκκλησίας είναι
να πάρει τον αμαρτωλό και να τον κάνει Άγιο. Αλλά απαραίτητη προϋπόθεση είναι η
ειλικρινής μετάνοια, όχι ο φαρισαϊσμός και η τυπολατρία.
2) Μέσα στον χώρο της Εκκλησίας υπάρχουν
Άγιοι, αμαρτωλοί, υποκριτές, ενσυνείδητοι-συνειδητοί και ασυνείδητοι άνθρωποι.
Όσοι υποκρίνονται θα κριθούν από τον Θεό για την υποκρισία τους αυτή. Ποιος από
εμάς θα πει σε κάποιον γιατί πάει στην Εκκλησία; Αφού στον γιατρό πάνε οι
άρρωστοι για να θεραπευτούν, δεν πάνε οι υγιείς. Γίναμε και κλητήρες στην πόρτα
Της;
3)Ο Χριστός όταν ρωτήθηκε από τους
μαθητές Του γιατί "μετά τελωνών και αμαρτωλών εσθίει (συντρώγει) ο
διδάσκαλος ημών;", έλαβαν την απάντηση "διότι επίστευσαν".
Πιστεύω σημαίνει εμπιστεύομαι. Και εμπιστεύομαι σημαίνει ακούω και εφαρμόζω
αυτά που μου λέει η πίστη μου. Αφήνομαι στην πρόνοια αυτού που πιστεύω,
αγωνιζόμενος παράλληλα ο ίδιος να διορθώσω τον κακό μου εαυτό. Πρωτίστως, όμως,
δεν υποκρίνομαι και δεν χρησιμοποιώ την πίστη μου ως άλλοθι για τις
"βρωμιές" μου, διότι τότε το κρίμα θα είναι μεγαλύτερο και ο θείος
πέλεκυς θα είναι βαρύς.
Ο Χριστός σε όλους μίλησε για αγάπη και
ουδένα κατέκρινε. Πλην μιας κατηγορίας ανθρώπων: Τους υποκριτές. Για εκείνους
εξαπέλυσε τα φοβερά "ουαί " (αλίμονο), ανέστρεψε (πέταξε και γύρισε
ανάποδα) τα τραπέζια των εμπόρων της πίστεως και σήκωσε το φραγγέλιο
(καμιτσίκι). Γι' αυτό προσοχή στους υποκριτές !
Υπάρχει η άπειρη αγάπη του Θεού, αλλά
υπάρχει και η δικαιοσύνη Του ! Ξεκάθαρα !
Από την άλλη, ας μιλήσουν σήμερα και
εκείνοι που υπερασπίζονται τα δικαιώματα των κάθε λογής εισερχομένων σε
Ευρωπαϊκό έδαφος. Η παιδοφιλία στο ισλάμ είναι δικαίωμα και ευλογία !!! Για
αυτά τα αίσχη κατά των ανυπεράσπιστων μικρών παιδιών, που τα παντρεύουν σε
ηλικία 8 ή 10 ή 12 ετών και ο "γκουρού" τους τα κάνει ότι θέλει
"σαν εξαρτήματα της σαρκός του", δεν είδαμε να μιλήσουν οι κατά τα
άλλα λαλίστατοι "δικαιωματιστές" !!!
Επίσης, μόνο εμετό προκαλεί η αντίληψη
ότι, όσοι πηγαίνουν στην Εκκλησία ή υπηρετούν και εργάζονται στο δημαρχείο
είναι "καθάρματα".
Βέβαια, κάποιοι ξεχνούν ότι και οι
υπηρετούντες στην αυτοδιοίκηση είναι άμεσα εκλεγμένοι από τον λαό, συνεπώς
εκείνον εκφράζουν και εικόνα του είναι. "Κατά τη σάλα και τα έπιπλα"
λοιπόν ! Ποιος αμφισβητεί την λαϊκή κρίση; Οξύμωρο σχήμα, αλλά δημοκρατικό !
Μην ταυτίζετε τον λόγο του Ζολά, που
απευθυνόταν σε ένα παρωχημένο θεοκρατικό καθεστώς του παπισμού της Δύσης, με
την Ελληνική Ορθόδοξη αντίληψη των πραγμάτων, που σέβεται και τιμά τον άνθρωπο
και που καταδικάζει κάθε ανωμαλία από οπουδήποτε και αν προέρχεται. Ορθοδοξία
σημαίνει και Ορθοπραξία.
Ας βουτούν τη σκέψη τους βαθιά στο μυαλό
τους, ορισμένοι, πριν βουτήξουν τη γραφίδα στο μελάνι της.
Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την
αμάθεια !
Αυστηρή και παραδειγματική τιμωρία στους
παιδεραστές, γυναικοκτόνους, βιαστές εν γένει, εμπόρους ναρκωτικών, βασανιστές
ανθρώπων και ζώων !
«Φέρσου στον άλλον όπως θα ήθελες να σου φέρεται εκείνος» (Χριστός). Αυτό
είναι το μεγαλείο της Ορθοδοξίας. Όχι απλά μην κάνεις στον άλλο ότι δεν θέλεις
να σου κάνει, αλλά κάνε του εσύ ότι θα ήθελες να κάνει σε σένα ο συνάνθρωπος
σου. Θέλει κανείς να ζει χωρίς αγάπη, ανθρωπιά και δικαιοσύνη; Όχι. Άρα αγάπα
σαν άνθρωπος και συμπεριφέρσου σαν άνθρωπος στο περιβάλλον που ζεις και
δραστηριοποιείσαι.
Χίος, 14-10-2022
Γιώργος Φωτ. Παπαδόπουλος
Κωνσταντίνος Αμπαζής
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά ...αλλά δυστυχώς δεν γίνονται...Καλό βράδυ..όμορφο ξημέρωμα..Καλό χαρούμενο Σαββατοκύριακο με υγεία...!!!
Κωστσς Χριστοδουλου
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστα τα λεται, αλλα ποσοι τα εφαρμοζουμαι. Καλο βραδυ για τωρα καλο ξημερωμα
Τασσώ Γαΐλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετική η τοποθέτηση του κ Παπαδόπουλου. Συγχαρητήρια