Σάββατο 16 Απριλίου 2022

Καλημέρα σου παιδικέ φίλε …..!

 


Καλημέρα σου παιδικέ φίλε …..!

 

Σε ευχαριστώ πολύ για την αποστολή του άρθρου. Όμως όλες οι προσδοκίες ή ελπίδες για την αλλαγή της στάσης της Γερμανίας, μετά την αποχώρηση της Μέρκελ, απέναντι της Ελλάδος και εν μέρει τώρα κατά της Τουρκίας είναι όχι  μόνο ένα όνειρο θερινής νυκτός, αλλά και για αφελείς, απελπισμένους και τελείως ανιστόρητους ανθρώπους.

Καθότι οι δηλώσεις των Πολιτικών σε μία προεκλογική περίοδο έρχονται σε αντίθεση με την Τεράστια Ισχύ της Γερμανικής Οικονομίας, απο τα επιτεύγματα της οποίας ωφελούνται η Γερμανία και ανεξαιρέτως όλοι οι πολίτες αυτής, είτε είναι δεξιοί, χριστιανοδημοκράτες, σοσιαλιστές, φιλελεύθεροι, πράσινοι, αριστεροί, κομμουνιστές, φασίστες ή αναρχικοί.

              

               Έχω βιώσει την Ευρώπη και την Ε.Ε, όσο πολλοί λίγοι άνθρωποι, και την Γερμανία και τους Γερμανούς όσο κανείς άλλος. Παράλληλα σε όλα αυτά, σε ηλικία μόλις 24 χρόνων προσελήφθηκα το 1965 εις την Γερμανική Βουλή, ως ο μόνος τότε αλλοδαπός, όπου ήμουν παντού και μέσα-βαθιά σε όλα. Ανάμεσα σε Πολιτικούς, Βουλευτές, Υπουργούς και Καγκελαρίους και Πρωθυπουργός Κρατιδίων, Διπλωμάτες, άλλες Προσωπικότητες κ.α. Θα μπορούσα να γράψω πολλά βιβλία για όλα αυτά που βίωσα και έμαθα, αλλά και για την σωστή Λειτουργία μίας Πολιτείας.

 

Ο Πατέρας μου με έστελνε κάθε τόσο απο την Ξάνθη την Εφημερίδα Καθημερινή. Σε μία απο αυτές είδα ότι είναι και η φωτογραφία μου δίπλα εις τον μόλις νεοεκλεγέντα Καγκελάριο της Γερμανίας, ανάμεσα εις τους συνεργάτες του. Την οποία, ως αναφέρεται, πήρε τότε η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ απο την NEW YORK TIMES, και αναδημοσίευσε αυτή εις την Ελλάδα.

Ο Πατέρας μου ήταν τότε πολύ υπερήφανος. Την φωτογραφία αυτή την έχω εις το Αρχείο μου. Έμαθα τότε παρά πολλά, διότι το θεωρούσα ως Υποχρέωση και Ευθύνη απέναντι του ίδιου του εαυτού μου, το να γνωρίζεις ως άνθρωπος τα πάντα, αλλά και για την σωστή Λειτουργία μίας Πολιτείας και ενός Κράτους Δικαίου.

 

Όμως παρόλα τα προαναφερθέντα, μετά την επιστροφή εις την Πατρίδα μου, εις τα άρθρα μου τα οποία σχετίζονται με την συμπεριφορά της Γερμανικής Πολιτικής απέναντι της Ευρώπης (Ε.Ε.) και της Ελλάδος είμαι πολύ επικριτικός και αυστηρός. Διότι επιθυμώ να συμπεριφέρομαι ως άνθρωπος, αλλά και ως Έλληνας. Έλληνας δεν γεννιέσαι. Έλληνας γίνεσαι μόνο με τις πράξεις, τις θυσίες και την πίστη σου εις την Πατρίδα.

 

Με αγάπη απο την Ξάνθη μας

             Γιώργος

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου