Σάββατο 27 Απριλίου 2019

ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ




Ιερός Ναός Αγίου Ιωάννου Κυδιάντα - ΧΙΟΣ

Μεγάλη Παρασκευή...Αθήνα και το μυαλό μου ταξιδεύει...στο χωριό μου...στην Λαγκάδα και λίγο πιο ψηλά...στην Κυδιαντα...!!!
Οι αναμνήσεις πολλές όπως και τα πρόσωπα...αρκετά από αυτά δυστυχώς έφυγαν...γιαγιάδες Άνθη...Μαρία, παππούδες Νίκος... Γιώργης, ο Θειος μου ο Νικολής...πρόσωπα τόσο αγαπητά.
Και η μνήμη συνεχίζει που παιδιά τρέχαμε με τον ξάδελφο μου...τον Παναή να πάμε εκκλησία τα δώδεκα ευαγγέλια να ντυθούμε παπαδάκια... «Σημερον Κρεμάται Επί Ξύλου»...κι έπειτα το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής να ανέβουμε στην Κυδιάντα...το μοιρολόι της Παναγιάς...η θέα του κόλπου της Λαγκάδας από τον Άγιο Γιάννη και στο βάθος της Ερυθραίας στο πρώτο φως του ήλιου...μαγική.

 
... Κι ανάμεσα ο Πατέρας μου με τον Σταυρό στο χέρι ...

Εικόνες...μυρωδιές της άνοιξης...αναμεμιγμένα με την κατάνυξη, τα Αγία Πάθη... Κι ανάμεσα ο Πατέρας μου με τον Σταυρό στο χέρι να οδηγεί την πομπή με τον Επιτάφιο γι’ αυτούς που έφυγαν, γι’ αυτούς που είναι τώρα εδώ, αλλά και για εκείνους που θα συνεχίσουν... Παραδόσεις, έθιμα, εικόνες που μας δυναμώνουν και που μένουν παντοτινά στην καρδιά και στην ψυχή!
Καλό Πάσχα...Καλή Ανάσταση...







Γιώργος Καριάμης






Φωτογραφικό Σαλόνι


Γ. Διλμπόης - Β. Ρουφάκης - Μ.Καριάμης - Γ. Μπαχάς - παπά Δημήτρης Πύρρος - Γ. Καριάμης - Έξω από το Ιερό Ναό Αγ. Ιωάννου Κυδιάντας

Η Θεία Άννα και η Μητέρα μου, Πρωτεργάτες των δρώμενων της Μεγάλης Παρασκευής στην Κυδιάντα

Η Μητέρα μου , η θεία Άννα και ο Αξέχαστος θείος Νικολής που έφυγε απρόσμενα από κοντά μας

Γιώργης Καριάμης - Μνήμη Κυδιάντς 2009

Φίλοι από παιδιά και κουμπάροι - Κυδιάντα 2009







23 σχόλια:

  1. λόγια που κρύβουν κατάθεση ψυχης με συγκίνησες φίλε γιωργο καλή ανάσταση

    Nektarios Timotheatos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κουμπάρε μου με συγκίνησε η ανάρτηση σου! τοσες αναμνήσεις από το Πάσχα στο χωριό, τοσα χρώματα, τοσα αρώματα

    Ourania Tora

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Γιώργη που αν και νεώτερος έχεις ωραίες αναμνήσεις από το χωριό μας...Καλή Ανασταση...

    Emmanouil Georgoulis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Chris Agath - - - Καλημέρα Γιώργο, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα Γιωργο μου καλη Ανασταση καλο Πασχα να χαιρεσαι οτι αγαπας !!!!!!!!

    Panagiotis Polimeris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φωτεινη Βασιλειαδη - - - Καλή ανασταση με υγεία και χαρα
    1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφα λόγια.... καλή ανάσταση με υγεία Γιώργο!!!

    Γιώτα Κουκουτσίδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Sotiris Ekatommatis - - - Και του χρόνου .. Καλή Ανάσταση Κουμπάροι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή ανάσταση και καλό Πάσχα!να χαίρεσαι την οικογενεια σου και να είσαι γερός να τους θυμάσαι!!!

    Aphrodite Koumasi

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. Villy Mitraki - - - Καλή Ανασταση Geo!! Τα λογια σου γινανε εικονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο κείμενο Γιώργο μου, Καλή Ανάσταση σε όλους μας.

    Nikos Tokatloglou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή Ανάσταση Γιώργη!
    Κι εμένα ο νους μου στα Καρδάμυλα αυτές τις μέρες...
    Γεροί να 'μαστε να πάμε του χρόνου!

    Markos Mavris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Markella Kyros - - - Ωραίες θύμησες . Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα .!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ..Τώρα τι να πω εγώ...; Το Ευχαριστώ είναι πολύ λίγο και δεν εκφράζει τίποτα.... Ίσως τα δάκρυα που κυλούν να λένε πιο πολλά και Ουσιώδη.... Με κάνεις Υπερήφανο Γιε μου ......:) ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΟΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΔΙΑΝΤΑ, ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΧΩΡΙΟ, ΠΟΥ ΕΡΗΜΩΣΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥΤΕΣ ΤΟ ΧΩΡΙΟ, ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΔΙΑΝΤΟΥΣΟΙ ΘΑ ΧΑΡΟΥΝ, ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΜΟΥ ΧΑΛΑΛΙ.

    Χρηστος Μανες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα και καλή Ανάσταση καπταιν!!!Με συγκίνηση διάβασα το κείμενο.Δεν υπάρχουν λόγια.... όλα είναι αποθηκευμένα στο μυαλό και στην καρδιά μας!!! Ευχή μου να μπορέσουμε να μεταλαμπαδεύσουμε στους επόμενους αυτές τις παραδόσεις!!!!Από καρδιάς σας εύχομαι καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!!

    κωστας τηνιακος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Σας!!Καλή ευλογημένη Ανάσταση με υγεία αγάπη ευτυχία!!!

    Roula Katsiari Basilaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα και χρόνια πολλά ...Καλή Ανάσταση ,με υγεία και αγάπη .!!!

    Anny Makridou

    ΑπάντησηΔιαγραφή