Δευτέρα 17 Αυγούστου 2020

ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ - ΕΓΩ Ο ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ




Εγώ ο Κορωνοϊός άγνωστος μέχρι τώρα,                                                                                                     


ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ - ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ Φ.


κατόρθωσα κι’ απέκτησα φωνή αυτήν την ώρα.
Μ’ αυτή μου την μετάλλαξη θερμά ζητώ συγνώμη,
για όλα τα καθέκαστα θα σας αλλάξω γνώμη.
Έχασα την υπομονή κι’ είπα δεν παίρνει άλλο,
θα σπείρω στην υφήλιο θανατικό μεγάλο.

Η ανθρωπότης σήμερα είναι σε λάθος βάση,
στο χρήμα δίνει προσοχή δεν θέλει να το χάσει.
Αδιαφορεί για την ζωή και την υγειά τ’ ακόμα,
τώρα το βλέπει σοβαρά προτού βρεθεί στο χώμα.

Απ’ την πλευρά μου έκανα εγώ ότι μπορούσα,
σας έστελνα μηνύματα δεν αδιαφορούσα.
Πρώτη φορά απέστειλα το σήμα του κινδύνου,
του Νώε τον κατακλυσμό που είπανε εκείνου.
Σαράντα μέρες σώκλειστοι μέσα στην κιβωτό,
δύο βδομάδες σπίτι μας γκρινιάζουμε  γι αυτό.
Επτά πληγές του Φαραώ γράφτηκαν στο κιτάπι,
αξία δεν είχαν καμιά, ασήμι και χρυσάφι.

Σας έστειλα τον Τζέκις Χαν την εποχή εκείνη,
τον Καλιγούλα , Νέρωνα τον Χίτλερ, Μουσολίνι.
Βαρέθηκα  βομβαρδισμούς πολέμους στη Συρία,
Αφγανιστάν και Κουρδιστάν την αδιαφορία.
Βαρέθηκα τους πρόσφυγες στις λαστιχένιες βάρκες,
να πνίγονται μικρά παιδιά και ας  φορούσαν μάσκες.
Βαρέθηκα τους άστεγους σε πάγκους σωριασμένους.
Βαρέθηκα την ζητιανιά και τους κατατρεγμένους.

Μυθώδη κάναν έξοδα πήγανε στη Σελίνη,
μα τον φτωχό δεν σκέφτηκαν που κεφαλή να κλείνει.
Υπέρογκα ειν’ τα ποσά που παίρνουν οι Ραλίστες,
κι’ αυτοί ποδοσφαιριστές στα γήπεδα στις πίστες.  
Αν σε ταμείο βάζανε χρήματα μερικά,
δεν θα υπήρχε σήμερα η φτώχια φυσικά.
Έκανα αυτή τη δοκιμή κανείς να μην κυκλοφορήσει,
 κι’ ερημώσανε η Ρώμη ,το Λονδίνο και ακόμα το Παρίσι.
Γι’ αυτό παροπλιστήκανε Πόρσε και Λαμποργκίνι,
και σ’ όλες τις ακρογιαλιές δεν βλέπεις πια μπικίνι.

Έδωσα ένα μάθημα σ’ αυτήν την απληστία,
ηγέτες πλούσιων κρατών το πέρασαν για αστεία.
Χιλιάδες καθημερινά βλέπουν τα θύματα τους,
στις εκκλησιές τα φέρετρα τα κατορθώματά τους.

Φτιάξανε όπλα δυνατά βόμβες ατομικές,
να καταστρέψουνε τη Γη θαρρώ δέκα φορές.
Εάν δεν βάλετε μυαλό να ζήσετ’ εν ειρήνη,
έχω και άλλα μυστικά κριμένα στο μανίκι.
Εγώ με τούτον το ιό θα το ‘χω  κατορθώσει.
όσοι θα απομείνουνε να τους κλειδαμπαρώσει.
Το σχέδιο μου τελειωτικό κι’ ιδέα μου ‘χει μπει,
να διατάξω ένα  τρελό να πιάσει το  κουμπί.
Να εκραγούν πυρηνικές  βόμβες καταστροφής,
αυτό θα ‘ναι  το τέλος μας και δεν θα ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.









ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ












Φραγκάκης Ιωάννης

Συκιάδα 01-04-2020







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου