Τρίτη 20 Αυγούστου 2019


Καταγραφή διαλόγων και αλληλογραφίας μεταξύ φίλων. Ανθρώπων που λαμβάνουν, δίδουν αγάπη, διδάσκουν σεβασμό και εκπέμπουν αλληλοεκτίμηση. 
ΜΓΚ.



Δημήτριος Γ. Άνδριάνας 
Βουδούρη  - - -
Πειραιάς 185 37--Τηλ.210418… 
Ψαρά Τ.Κ. 821 04 --Τηλ. 2274061… 


 Άξιότιμον Κύριον                                                   
´Ελευθέριον Πυκνή

 Συγγραφέα..Άρθρογράφο 
´Οδός Λωρή ´Ιωάννου --
Χίος Τ.Κ. 821 32 


´Αγαπητέ Κύριε Πυκνή,
Δράττωμε τής εύκαιρίας νά σάς εύχαριστήσω διά τό δημοσιευθέν άρθρο σας στήν έγκριτον ´Εφημερίδα τού Νομού μας : ΑΛΗΘΕΙΑ : σχετικό μέ τήν ταπεινότητα μου . Παράλληλα Σάς εύχαριστώ καί διά τό ούσιώδες λογότυπο τού δημοσιεύματος Σας ´Αφιέρωμα : Τιμής Ένεκεν στόν Δημήτριον Γ.Άνδριάνα ( Έφημερίς ΑΛΗΘΕΙΑ 6-7-2019 ) .
Άπό τά βιβλία σας πού διάβασα μετά μεγάλου ένδιαφέροντος , είχα έντοπίσει τό Ψυχικό Σας ύπόβαθρο καί τίς βαθυστόχαστες ´Εκφράσεις Σας τίς όποίες είχα όχι μόνο έκτιμήσει , ´Αλλά καί θαυμάσει μέ τόν τρόπο πού χειρίζεστε τήν ´Εκφραση Λόγου.
  
´Αξιότιμε Κύριε Πυκνή ,
Μήν φανταστήτε ότι έχω κάτι τό διαφορετικό άπό τούς άλλους συνανθρώπους μας , άπλώς έκφράζομαι μέ ζεστασιά καί ´Αγάπη στά γραφτά μου Γιά τήν Πατρίδα μου τά Ψαρά καί τήν Μεγάτιμον Έλλάδα μας . Καί δεύτερον έχω πάντοτε έρμητικά κλειστά τά θυλάκια μου , μέ χαλύβδινο Φερμουάρ , ένώ ´Αλλοι ( Εύτυχώς Ύπάρχουν καί οί Εξαιρέσεις ) Κερδοσκοπούν μέ πρόσχημα ότι Ένδιαφέρονται Γιά τόν τόπο πού τούς γέννησε ,´Ενώ είναι διαπιστωμένο ότι τό ένδιαφέρον τους έστιάζεται στόν προαιώνιον τής φυλής μας χρηματισμόν . 
Κάποιος Σοφός Έλεγε ( Μήν ρωτάς τί κάνει ή Πατρίδα σου Γιά σένα ,νά ρωτάς τόν έαυτόν σου , τί κάνεις Έσύ Γιά τήν Πατρίδα σου )

.













Μέ ´Ιδιαιτέραν ´Εκτίμηση 
Δημήτριος Γ. ´Ανδριάνας

Ψαρά 4 Αύγούστου 2019




1 σχόλιο:

  1. ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΨΑΡΙΑΝΟΣ ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗ.

    Μπάμπης Ζωντός

    ΑπάντησηΔιαγραφή