Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

Θεεεέ!! Μ’ ἀκοῦς…ςςς;


Γιατί κόβεις Μεσαριά;

Γιατί δέν εσαι κριβοδίκαιος; Γιατί δέν κρατς σειρά προτεραιότητας;
Γιατί παίρνεις γουρα πλασματάκια καί φήνεις νά ταλαιπωρονται
περήλικες νήμποροι,κατάκοιτοι καί νά σφαδάζουν στούς πόνους;

Γιατί παίρνεις παιδιά π’ τίς μανούλες τους και μικρές μανούλες από τά παιδιά τους πού τίς χουν νάγκη; Γιατί μς παίρνεις τή χαμογελαστή κοπέλα μας, τό κακο πλασματάκι μας, τήν Πεπίτσα μας, τήν πάπα μου, μόλις συμπλήρωσε τά πενήντα της χρόνια καί φήνεις ρφανά δύο κορίτσια, τώρα πού τήν χουν νάγκη;

Μο παίρνεις τό πρτο μου πνευματικό παιδί, πού τό βάφτισα, τό πάντρεψα καί βάφτισα καί τό πρτο της κορίτσι, πού εναι δεμένο μέ τόν μεγάλο ρωτα τς ζως μας καί τήν Νονά θεία της ουλία, πού θά τήν  γκαλιάσει στόν παράδεισο πού θά εναι παρέα τώρα.


  Η Δέσποινα των Αγγέλων

Πρίν τέσσαρες μνες, πού κατάλαβε τι ρχεται τό τέλος, μο κμυστηρεύτηκε καί μο επε: «Νονέ μου, πού εσαι καί πνευματικός μου πατέρας, μετά τό Κοσμαδάκι μου πού εναι ρωάς μου, σύ δέν θέλω νά ξαναφορέσεις μαύρα. ν πεθάνω, πού δέν θά πεθάνω, θέλω νά φορς Λευκά, κάτασπρα, γιά νά ξεχωρίζεις πως σέ ξεχώριζα πό μωρό σάν τόν Λευκό μου γγελο.» γώ ατήν τήν πιθυμία θά τήν κρατήσω καί θά τήν φαρμόσω καί δέ θά ξαναφορέσω ποτέ μου κατάμαυρα ρούχα. Ταρακούνησες τήν πίστη μου.

Εσαι πολύ δικος. Σο βάζω πλέον μεγάλα ρωτηματικά.
άν εσαι Πάνσοφος καί   Παντοδύναμος πως λένε ο γραφές, γιατί δέν μπαίνεις μέσα στά ρρωστημένα, τρελλά μυαλά, νά τά νουθετήσεις γιά νά σταματήσουν ο πόλεμοι, ο σκοτωμοί καί ο σφαγές καί μικρν θώων παιδιν;

Γιατί σπέρνεις θεομηνίες καί σαρώνεις στό πέρασμα μέ τίς καταστροφές τά πάντα; Καί ρωτ, τί θά πε Θεομηνία; Το Θεο(μήνη), μανία. Γιατί; Γιά νά δοκιμάσεις τήν πίστη τς νθρωπότητας; Γιατί δέν θεραπεύεις τήν μάστιγα, τίς νίατες ασθένειες; Μήπως δέν θέλεις δέν μπορείς; Γιατί φήνεις νά γίνονται ο Ιεροί Πόλεμοι;
Γιατί πως λένε λες ο θρησκεες, Θεός εναι μεγάλος.

ναρρωτιέμαι γιατί νά πάρχουν τόσες χιλιάδες θρησκείες, δόγματα καί αρέσεις; Μήπως γιά νά πάρχουν χιλιάδες νθρονισμένοι καί νά ελογον τά γένια τους, καί ο
Θρησκόληπτοι καί ο σφυοκάμπτες νά τούς γλύφουν καί νά τούς κάνουν τεμενάδες; φο εσαι Παντοδύναμος,  γιατί δέν βάζεις τάξη καί φήνεις νά λληλοτρώγονται;

γώ τό λέω Διαίρει καί Βασίλευε.

Δέν εμαι πιστος, τώρα πλέον πιστεύω μόνο σέ παρκτά πρόσωπα, τήν Παναγία καί τόν Χριστό, πού εναι 2017 τν, καί φυσικά χωρίς τόν κρίνο. άν σύ δωσες τίς Δέκα ντολές στόν Μωυσή καί εναι γνήσιες, χω νά π
τι ο τέσσαρες πρτες ντολές εναι γωιστικές καί φασιστικές.

Τό τρίπτυχο τς δικς μου πίστης εναι φιλότιμο, νθρωπιά καί τό γαπτε λλήλους πού επε Χριστός. Λέξεις αγάπης και Ανθρωπιάς πού οδα νά λοποιούνται μέ πράξεις πό πραγματικούς Λειτουργούς του πποκράτους, τήν Διευθύντρια το Aματολογικού κ. ουλία Χαλιωρή , τήν προϊσταμένη κ. Σωτηρίου και όλο τό προσωπικό, πού σε κάθε ζήτηση αίματος είχαμε άμεση συμπαράσταση, μέ ποστολή αίματος στόν Άγιο Σάββα, λα ατά τα χρόνια τς ταλαιπωρίας. Ευχαριστώ πό καρδιάς και πάντοτε θα τις ευγνωμονώ σο ζώ καί αναπνέω.

άν γιά τόν πόνο, τήν θλίψη, τά συναισθήματα καί τήν γανάκτησή μου τολμήσουν νά μέ φορίσουν ρχιερες, Γραμματες καί Φαρισσαίοι, νά ξέρουν τι καί γώ θά τούς φορίσω μέ τόν δικό μου τρόπο καί άν χουν καί πολλά πλυτα, γώ θά τούς τά ξεπλύνω.  
σοι μέ γνωρίζουν πιστεύω νά μέ καταλαβαίνουν.

Μέ μεγάλο πόνο καί βαθειά θλίψη στήν καρδιά καί τήν ψυχή!











Λευτέρης Πυκνής

Χίος 20-12-2017
Ώρα 00:15 Μεσάνυχτα


4 σχόλια:


  1. Έχω συγκλονιστεί.......Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τη σκεπάζει!!

    Damigou Rena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα θερμά μου συλλυπητήρια κύριε Μιχάλη σε σας και την οικογένειά της... Καλό παράδεισο να έχει...

    Rena Psalla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΟΜΕ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΕ

    BIKY EPI

    ΑπάντησηΔιαγραφή